Månedens Medlem

Bli bedre kjent med Månedens Medlem Magnus Sundbakken. Bak de tunge dunkene i gulvet finner vi han. Og vi er ikke bare imponert over hvor mye han klarer å løfte, men hvor inkluderende han er med alle rundt seg. Han kommer alltid inn på senteret med et smil om munnen - og en god dose motivasjon - som han sprer rundt seg til alle som trener. Han er "limet" i gjengen og gjør ikke treningen bare til trening, men noe sosialt også.

Navn: Magnus Sundbakken

Alder: 20

Yrke: Jobber for JB Bygg Nord AS 1.

1.Hvor lenge har du trent?: Drev med svømming og turn på ungdomsskolen, men startet med styrketrening høsten 2017. Nå kjører jeg en slags kombinasjon av kroppssbygging og styrkeløft, rett og slett fordi der er gøy.

2. Hva er målet ditt med treningen?: Har ikke noe mål for tiden. Jeg trener bare for å opprettholde styrke og fordi jeg synes det er gøy. Jobben min gjør at det vanskelig å sette seg store mål, slik jeg kunne før.

3. Hva bidrar treningen til i hverdagen?: Jobben min blir såklart lettere når jeg kan trene og holde styrken ved like. Men det er helt klart den beste måten for meg å kvitte meg med stress, frustrasjon og aggresjon, som kanskje ellers ville blitt undergravd.

4. Har du tips til hvordan man enkelt kan gjøre treningen til en rutine?: Bare gjør det! Det finnes ingen unnskyldninger! Alle har 4 timer i uka da de ellers ikke gjør noe fornuftig, så hvorfor ikke trene?

5. Hva er ditt beste treningstips?: Aldri gi opp! Din største konkurrent er deg selv.

6. Hva gleder du deg til når du skal trene?: Å være i min egen boble i to timer, og det eneste som betyr noe er hvor mye jeg klarer å løfte.

7. Hvordan synes du det er å trene på Health Fitness Treningssenter?: Trives utrolig godt på HF. Jeg begynte der for snart fire år siden, og det har ikke vært snakk om å bytte til noe annet senter.

8. Har du fått nye bekjentskaper?: Ja, det er utrolig mange likesinnede å møte når man trener sånn som jeg gjør. Mange gode vennskap og treningspartnere.

9. Favorittform for trening: En blanding av kroppsbygging og styrkeløft. For meg er det optimalt, da får jeg både styrke og størrelse.

10. Favorittøvelse: Markløft, uten tvil.

11. Hatøvelse: Vanskelig og si, utfall kanskje?

Sommerens gruppetimer

Her ser du oversikt over sommerens gruppetimer. Hvis det viser seg at behovet for flere timer melder seg, så blir dette satt inn.

Les mer

Månedens Medlem!

Bli kjent med månedens medlem, Rita som har vært medlem hos oss i flere år. For 3 måneder siden bestemte hun seg for å begynne og trene styrke og kjøpte sin første personlig trener time.

Les mer